12 de agosto de 2010

Slipped Away :)

Últimamente no hay mucho que contar. Ya superé mi sorpresa de la última vez -en realidad, al día siguiente ya estaba normal -y no ha pasado nada fuera de lo normal. Así que dejaré una canción que me ha estado rondando estos últimos días. Slipped Away de Avril Lavigne. Me gusta mucho. Sobre todo por el "I miss you" final.
SLIPPED AWAY, AVRIL LAVIGNE
Na na
Na na na na na

I miss you
Miss you so bad
I don't forget you
Oh it's so sad.
I hope you can hear me
I remember it clearly.

[Chorus]
The day you slipped away.....
Was the day i found
It, won't be the same
Oh

Na na
Na na na na na
I didn't get around to kiss you
Goodbye on the hand
I wish that I could see you again
I know that I can't ooooooooooooh
I hope you can hear me
Cause I remember it clearly

[Chorus]
The day you slipped away...
Was the day i found
It, won't be the same
Oh
I've had my wake up
Won't you wake up
I keep asking why.
And I can't take it
It wasn't fake it
It happened you passed by
Now you're gone
Now you're gone
There you go
There you go
Somewhere I can't bring you back
Now you're gone
Now you're gone
There you go
There you go
Somewhere you're not coming back

[Chorus]X2
Na na
Na na na na na
I miss you...
Linda, ¿no? Normalmente saldría un escrito respecto a esto... una frase siquiera, pero hoy no tengo mente para eso, o más bien... no siento que deba salir algo. Así que me quedo con la canción "Na na na na na na na, I miss you..."

No hay comentarios:

Publicar un comentario